Thursday, July 8, 2010

kenakalan terserlah

its not about me but my nephew..AZIM~
nakal yang teramat..

pada satu pagi..die nk ikut aku p kat mak sbb ade hal nk pos moto kt adek..
dah ler budak tuh xmndi..aku pulak bangun lewat..
tpkse la bwk jugak budak busyuk sorang nih..sebok je!

kat kedai moto tuh, orang tuh aka susan ingat tuh anak aku..( nih mls aku bwk budak nih)
aku xtaw umo anak sedare aku..aku bantai jela 3tahun lebih..rs mcm betol dh..hahaha! kuang asam kan mak sedare ko nih :P

nak cite part nakal bile die nak pkai selendang yg aku bawak.. :)

azim: atak nok paka nihhhh...('atak' atau mesra kakak..i kan muda remaja..siap pggl kakak lagi tu)
saye: mane buleh..
azim: nokkkkkk
saye: ngade2 eh

hasilnye seperti berikut..
bukan salah mak sedare ye..ini kehendak die sendiri yang nakal tak bertempat..hahahaha

part yang nakal bukan nk pakai selendang sbnrnye..
part yg suh amik gamba die..pastu die gelak2 tgk diri sendiri pakai tudung..
gelak pulak cam hantu...
pelik lah budak nih..tak paham aku!


wat gaya peace untuk aku senyum kat die

*ayu jugak* hahahaha

ni part die bajet..nak jadi model ke ape?

*gedik* gedik eh anok sedaro sore nih!

sempat jadi model Delite~

sekian....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails